Понеділок, 24.07.2017, 02:28
ЖФК
"Нафтохімік"

Меню сайту

Наше опитування
Як виступить "Нафтохімік" в 2013 році
Всього відповідей: 31

Головна » 2011 » Червень » 28 » Чемпіонат світу з футболу серед жінок: спонсори будуть у виграші
Чемпіонат світу з футболу серед жінок: спонсори будуть у виграші
00:17
Футбольну першість світу серед жінок, яке пройде в Німеччині з 26 червня по 17 липня, навряд чи принесе країні велику вигоду з економічної точки зору. А от для спонсорів цей турнір дуже значущий.
 


Чемпіонат світу з футболу 2006 року в Німеччині став незабутнім святом для вболівальників, але економічні вигоди від нього, визнають аналітики, оцінити було складно. Футбольну першість світу серед жінок, яке пройде в Німеччині з 26 червня по 17 липня, не буде мати схожих позитивних наслідків для економіки країни, але для спонсорів цей турнір має велике значення.

Стримані оцінки

П'ять років тому вся Німеччина насолоджувалася цим святом світового футболу, який журналісти охрестили "літньою казкою". Тоді, щоб подивитися матчі чемпіонату світу, в ФРН приїхали сотні тисяч вболівальників з різних країн. Господарі турніру і гості, забувши на час про все, буквально жили цим видом спорту.

Атмосфера на першості світу з футболу серед жінок, що відкривається в цю неділю, багато в чому буде залежати від рівня гри, який продемонструють команди-учасниці. А також від погоди, на яку, на жаль, ніхто не може вплинути. Що ж стосується економічних прогнозів, то тут очікування експертів швидше стримані.

Менший ефект
Сувенірна продукція, пов'язана з чемпіонатом світу з футболу серед жінок Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Економічні вигоди від першості навряд чи будуть помітними "У порівнянні з чемпіонатом світу з футболу серед чоловіків, жіноча першість буде на порядок менше значимо - увага до нього з боку вболівальників істотно нижче ", - говорить керівник дослідницького відділу" Спорт і економіка "в гамбурзькому Інституті економіки Хеннінг Фепель (Henning Vöpel).

Навряд чи хтось змінить свої звички або плани на літню відпустку через це турніру, припускає економіст, відзначаючи, що 5 років тому все було інакше. Тому, на думку Фепеля, не варто пов'язувати з жіночим світовою першістю великі очікування в тому, що стосується його позитивного впливу на економіку. Адже навіть під час чемпіонату світу з футболу серед чоловіків вимірюваного економічного ефекту майже не було. Так, визнає експерт, трохи знизився рівень безробіття, але це не був стійкий тренд.

Провалу не буде

Разом з тим Хеннінг Фепель не побоюється того, що першість світу з футболу серед жінок виявиться провальним з економічної точки зору. Адже всі матчі турніру пройдуть у відповідних для цього місцях - в основному, в невеликих містах, таких як Леверкузен і Бохум, і не на найбільших стадіонах.

І все ж, незважаючи на те, що побачити майстерність кращих футболісток планети збирається набагато менше глядачів, ніж на чоловічій першості 2006 року, не можна недооцінювати економічне значення жіночого чемпіонату світу для спонсорів. Адже цей турнір є ідеальною платформою для реклами. На думку економіста гамбурзького Хеннінга Фепеля, для тих фірм і концернів, які отримали статус офіційного партнера чемпіонату, згадка в ЗМІ відіграє чи не вирішальну роль. Їм важливо донести інформацію про свої товари до мільйонів потенційних покупців, і така можливість завдяки турніру у спонсорів є.

Ключовим терміном в цьому зв'язку є просування іміджу. Жіночий футбол популярний і має хорошу репутацію. І спонсори, наприклад, німецька авіакомпанія Lufthansa, мають намір використовувати такий імідж для досягнення своїх цілей. "Спорт прийнято асоціювати з певними якостями - динамічність, молодість, інтернаціональність, а це якраз те, що до душі авіакомпаніям", - говорить Хеннінг Фепель.

Успіхи спортсменів та інтереси спонсорів

Літак з логотипом Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Lufthansa буде''полірувати'' імідж. З цим твердженням не може не погодитися і Борис Огурскі (Boris Ogursky), представник авіакомпанії Lufthansa. "Ми просто не можемо ігнорувати той факт, що жіноча збірна Німеччини завжди в центрі уваги - в країні і за кордоном", - пояснив Огурскі важливість співпраці з Німецьким футбольним союзом для Lufthansa. Успіхи німецького футболу на міжнародній арені гарантують і інтерес до спонсорів, упевнений німецький менеджер.

І, тим не менше, від майбутньої світової першості в компанії Lufthansa особливих фінансових вигод не очікують. І не збираються вводити на час його проведення нові маршрути. Економічну користь турніру для компанії Борис Огурскі не може виразити в цифрах, бо пасажири при купівлі квитка не повідомляють, навіщо вони летять до Німеччини.

Економіст з Гамбурга Хеннінг Фепель в будь-якому випадку переконаний, що для авіакомпаній має сенс спонсорувати жіноче світову першість. "США, Китай і Бразилія - ​​важливі ринки для авіакомпаній. І це якраз ті країни, збірні яких беруть участь в чемпіонаті світу, і в яких жіночий футбол дуже популярний", - говорить він.

Автор: Дірк Кауфман


Тарас Василів, інфо-служба ЖФК Нафтохімік - wfc-naftokhimik.at.ua
Переглядів: 298 | Додав: Flinty | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входу

Календар новин
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Пошук

Друзі сайту

Російський жіночий футбол

Статистика

Copyright Igor © 2017Використовуються технології uCoz